HallåHallå

Hallå i luckan :)

Ja, har inte suttit nå väldans mycket vid datorn så har inte hunnit skriva om mina bravader som hände förra veckan, och nu när jag väl sitter vid en dator så är de fel, så har inte bilderna  på denna :) hehe!! så jag får skriva om de när jag kommit hem till mammsi i klinte...
för nu sitter jag hemme hos pappa min, som ligger och snarkar i rummet brevid så nästan väggarna vibrerar xD
har praktik nu, så jag kommer bo en hel del inne vid papsen, vilket jag tycker är jätteroligt, att få spendera lite tid ihop med honom, vi har lite tid att ta igen :) hade sånt flax att min praktikplats kom till att ligga bara 100 meter ifrån min o pappas längenhet :) hehe, så jag har de gött ja :) Jag är på ett ställe som heter Ventilen, ett korttidshem för handdikappade, trivs kanon bra där :) dom tar väl hand om mig, och jag trivs jättebra med barnen och ungdomarna där :) de är väldigt intressant, så där kommer de inte bli några problem att vara hela november ut, blev även bjuden på att få vara med när personalen på Ventilen skall ha en lite mys-ljusstuppnings kväll i börjar av december :) och inte tackade jag naj, de lät jo jättemysigt :) så de ser vi fram emot :)

Jaa, helgen, imorgon är jag ledig ifrån min praktik, så jag skall faktiskt gå på stan en snabbis med mamma min, vi skall kolla efter lite födelsedagspresenter till min kära syster som fyller 23 (tror jag) hehehe.. sen  hoppas jag på lite myys med min ÄlsklingsKille :) vi har pratat om lite bio, men vi får se!! :)
sen har vi vår första hemma match i helgen :) skall bli spännande, jag hoppas verkligen att vi kommer spöa Vallstena :)  sen senare blir de till att va fyllechaffsi till mamma min, hon o hennes Gunnar skall på någon "bondfest" på Näs :) hehe så de blir en liten tur ut dit :) sen på söndag, skall jag förhoppningsvis in hit igen, och träffa min käre faster och hennes karl, som jag inte träffat på jättelänge känns de som..
de känns som om de kommer bli en kanon helg :)  (det blir vad man gör det till)




















Natti Natti


// Friitchii ♥


Kommentarer
Postat av: linert

22 blir hon;)

2008-11-11 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0