Olika Liv


GodMorgon GodMiddag :)


Ja, kan börja med att berätta att igår vart de en heldag med Papps :) vi fixa o trixa lite här i lägenheten, sen så, tänkte vi slå på stort så vi drog till Celine och småkade i oss varsin pizza :) sen vidare till RödaKvarn för att se Bond filmen, haha kanske inte en Fridafilm men, pappa tvinga med mig, den var inte så dålig som jag trodde :) så de vart en helmysig far&dotter kväll :)

Nu näst så ligger praktiken högst upp på min lista :) skall vara på Ventlien om en halvtimma :) då börjar ännu en helmysig dag där :) känns så jäkla skönt att verkligen trivas på sin praktikplats.. att de liksom är något som man ser fram emot när man går dit. För er som inte vet så är Ventilen ett korttidshem för handdikappade barn/ungdomar, och där skall jag ha min praktik hela november ut, och de ger så himla mycket att få se hur dessa barn/ungdomar lever, de känns verkligen i en när man är där, vilka olika liv vi människor lever..






//Friitchiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0