Resan Har Börjat.....


Ooj, så var dagen kommen, idag åkte min kära syster Lina till indien o skall stanna där i 3 månader!!
Jag har känt som ett tomrum i magen hela dagen, saknar henne redan, bara tanken av att hon kommer vara så långt borta :(  men jag har väl mina anledningar till o va orolig ( vissa stunder o känslor släppper aldrig )
de känns konstigt på nå sätt att hon skall vara borta så länge o över jul just när nära o kära står i fokus som mest, så kommer hon inte va hemme :( men samtidigt vet jag att hon kommer få jättejätteroligt, så som hon o linda kämpat o längtat efter deras livsresa som dom började planera på gymnasiet ungefär :) hehe!! 
Inte nog med att det var starten på hennes resa, så fyller hon även år idag :)
Joo min syster-yster fyller hela 22 år idag :) GRATTIS SYSTRA MI <3







Och idag åkte även Sara och Robin till thailand!!
dom sitter på flyget nu, dom har väl några timmar kvar
tills dom är framme i soliga phuket :)
ni kommer få de så mysigt, njut av era två veckor sötnosar :)





/// Friitchjjuf Jervii ♥

Kommentarer
Postat av: GINA

sötis bild på Sara :)

2008-11-26 @ 15:39:39
URL: http://ginah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0