Nu så :)



Jaa, nu så mina vänner skall jag berätta om våran kidnappning utav Vicky :)

allt började med att Vicky hade fyllt år, och jag hade frågat henne om vad hon önska sig, men de fanns inget som hon bestämt ville ha, förutom en härlig tjejkväll med middag o bus :) och visst poppade de upp ideér direkt, så självklart fixa vi de :) det var jag moiie,sissa o maria, o lina som låg bakom denna kidnappning som vi skulle göra :) sissa hade ringt o bestämt me vicky att dom skulle ha en mysig hemmakväll hos vicky, så hon hade jo ingen aning om vad som vänta, vi tjejer tog moas vrålåk o drog till petarve i sanda, för att överraska våran vicky o de gjorde vi garanterat, sissa går in, vi gömmer oss i bilen utanför, moas bil lyse går sönder, väldigt passande xD men de fixa pappa nisse där i sanda. snabbt som blixten =P sen så efter mycket om o men, så har sissa lyckats fått på vicky lite finkläder, o där kommer hon fastlimmad runt sissa, med en sjal för ögonen :) heheh ojojoj va hon var rädd och nyfiken på vad som vänta, hon hade ingen aning om vem som var i bilen, jag o maria o moa satt helkoncentrerade på att bara försöka hålla munn.. efter lite gasande i moas bil så var vi i klinte, men vicky hade ingen aning eftersom vi snurrat o kört en massa för att hon inte skulle kunna klura ut vägen :) till slut står hon hemme i mitt vardagsrum och hade ingen aning om vart hon var, o så när vi tog av henne bindeln, vart hon såå överraskad o glaad :) de var verkligen jäätteroligt :) Jag o moa o sissa hade gjort ett suuperfint kollage till henne :) o vi tjejer hade vart o handlat fiina partyhattar som vi hade på oss, och sen vart de en dundermiddag som bestod av korv me bröd :) heheh!! sen parkerade vi oss framför tvn o såg idol, och sen vart de lite halloween bus :)
det blev en helhärlig kväll, och vicky vart superglad :) såå jäkla roligt att ha sådana tjejkvällar :) måste vi göra om :)

jag får lägga in bilderna från vickys kidnappning en annan dag, har ännu inte fått dom från moa!!

men här är en annan bild, jag o moa gjorde en finfin dekoration av en inhandlad kladdkaka från ica :) till vicky som vi åkte ner med till snicken när hon jobba på hennes födelsedag :) fiin va?!




skall också berätta när jag o mamma o gunnar skulle hämta pizza från kustan :)
jag hade ringt o beställt utav min Älskling som jobba den kvällen!! :) som också var suuperfiiin när vi hämta pizzorna :)
men när vi väl kom hem, så öppnar jag min pizza så står de så fint " Fridas pizza" + en klubba som låg på sidan :) åh jag tänkte direkt ååh va sööjt min älskling är, men icke visste han vad jag snacka om när jag berätta de för honom xD hahah då var de jo sötis Cilla som också jobbar på kustan som hade lagt i klubban o skrivit de :) såå söjt hon är!!





ta hand om er allihop :)


/// Friitchii ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0