MORNING MORNING


Jaa, ännu en ny dag :)

Och de är inte vilken dag som helst, utan de är Fredag :) jippii
Idag så är jag ledig ifrån praktiken, men skall dit imorgon istället,kl 07.00 börjar jag, heheh får se hur pigg jag är då xD
Idag kommer min kära systeryster o hennes pojkvän till ön, skall bli jätteroligt, dom stannar till söndag, så de är sista dagarna jag får träffa henne nu innan hos beger sig ut i världen, hon o hennes kompis Linda skall till Indien i 3 månader, så henne kommer jag inte få se på ett tag, kommer dock sakna henne litegrann, men dom har kämpat  o längtat så länge efter denna resa, så jag är säker på att dom kommer få de toppen :)


Syster & Andreas



Ikväll kommer jag även få träffa min favort :) MIN ANTHON ♥
vi har inte träffats sen i tisdags så jag längtar som tuuusan :)
inte nog med de, de är idol ikväll också som pricken över i:et, vet inte men jag tror jag blivit ett sådant där idol-freak :) hehe, tycker de är så jäkla roligt att se på :) trots att mina idoler åkt ut, loulou o lasse :( men jag hejar vidare ändå, tycker kevin är otroligt duktig, nog om de!!



Ha en suupertrevlig kväll alla hippies :)


///Friitchiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0