Känner ni hur de svänger :)

Jaa, förlåt alla härliga människor som läser och är nyfikna på mitt lilla liv, har inte vart någe bra alls på att uppdatera mig de senaste dagarna :(  Jag har varit lite krasslig :( men inte har de hindrat mig från att göra en massa spännande saker :) hehe!! så jag har en massa roligt att berätta, alltifrån glada miner utav en pizzakartong till kidnappning utav min Vichs :) hihi!! ^^ men de får vi ta en annan dag, för nu måste jag fixa mig för att sedan springa hem till min Älskling :) så nu slänger jag in en ur sköön låt, en sådan där låt man blir sådär glaaad av, man liksom bara gungar med :)






// The Pina Colada Friitchs ♥

Kommentarer
Postat av: Sara.

hehe:) sötnos!

2008-11-02 @ 14:39:16
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0