JONSSONS EXPRESS



I fredags efter att jag slöt min praktikdag kl 21.00 kom Louise hem hit till mig o pappsen :) roligt att vi fått bättre kontakt tycker ja  :)
Vi hade bestämt oss för att gå o se Jonssons express på Nunnan, så vi såg lite idol först, sedan så drog vi ner dit, de var inte alls mycket folk, men kanske inte så konstigt eftersom de inte är lönehelg, men jag o louise höll ställningarna :)
Vi satt som "stolade" framför bandet =P hehe!!
Aj jag digger snubbarna i Jonssons express som tusan :) 5 snubbar mellan 18- 20 ungefär, som har musik begåvning så de bara smäller om de, dom har liksom musiken inom sig. Dom spelar gammal gubbrock/blues :) ojojoj jag kan sitta o lyssna på dom hur länge som helst, dom är kanon :)









/// Friitchii deras största fan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0