Ååh va de är skönt att bada :)


Kom upp från badet för en stund sen, ååh de var så härligt!! :)  Nu känner man verkligen hur de börjar bli vinter, man blir sådär frusen, o man vill dricka varmt te, o ha mysiga kläder, o äta massor massor med mandariner jag vet inte men de är något juligt med dem, o så vill man lägga sig i ett varmt varmt bad o tända massa ljus :) ååh!!

Min älskade Pojkvän ringde precis, ååh, jag saknar honom såå mycket!! har inte träffat honom på två hela dagar, o de känns verkligen, längtar längtar tills imorgon då jag får se o kyssa dig igen älskling <3
Visst de är nyttigt också på nå vis att va ifrån varandra också, för att få sakna!! de längsta vi varit ifrån varandra är 4 dagar, så inte konstigt att jag saknar dig så otroligt mycket!! Du är Underbar Anthon <3





//// Friitchiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0