Onsdag 23:02


De är såå underbart att få vakna upp och känna Min Älskling ligga brevid mig!! :) ååh
något som får hela mig att skina av lycka de är att se Anthon springa runt i sina långkallingar en morgon då man är ledig o precis har vaknat, då hans hår står lite åt alla håll, o de är sådär burrigt när man gått upp från sängen :) han är sååå otroligt sööt! :) åh vill bara krama om honom o pussa pussa pussa honom :)

Men inatt får vi ses i drömmarna, för nu är jag inne hos papsen, åker till sthlm imorgonbitti med min praktik-personal (Ventilen) + lillkorpens personal också. Skall bli jättespännande, de är en konferans vi skall på, lyssna på föreläsare o så. Jag skall utefter morgondagen göra som en redovisning som jag sedan skall hålla för klassen när vi kommer tillbaka till skolan nästa vecka, så de blir en del utav min apu uppgift! flyget, 06.45, konferans 10.00 - 17.00, båt hem 21.00 så de kommer bli en låång dag, men jag tror de kommer bli en mycket givande också :)

På fredag är de sista praktikdagen på Ventilen :( åh jag kommer sakna de så mycket, personalen o barnen/ungdomarna o allt därtill. Denna praktik har verkligen stärkt mig, de har varit otroligt givande, och jag har fått träffa människor, o upplevt stunder som gått rakt in i hjärtat, som jag aldrig kommer glömma :) så idag var jag o pappa o handla present till Ventilen, de blev två jättefina lila ljus lycktor från indiska :) sen mötte vi upp Freja, för hon skulle också handla lite grejs till sin praktikplats, så vi handla lite fint papper som vi skall göra egna tack kort utav :) jätteroligt faktiskt :) visste inte att man kunde köpa papper av alla sorters storlekar o så, just för att göra egna kort, så de köpte vi på bokia! sen på fredag innan praktiken så skall jag ut o shoppa klart, skall inhandla ett litet gossedjur till lillkillen jag vart med mest på Ventilen :) sen skall jag se om jag kan hitta nå fint o spännande till min Älskling som fyller 18 år på söndag ♥ Jag har lite tankar kring vad jag skall ge honom, men de får bli en överraskning :) 





Ta hand om er!! :)


///Friitchii ♥

Kommentarer
Postat av: GINA

hehe ja, jag mår helt okej, ska till skolan snart! allt bra med dig? Puss

2008-11-27 @ 08:20:11
URL: http://ginah.blogg.se/
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG!

2008-11-27 @ 08:48:39
URL: http://moiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0