2 YEES


YEEEES 1


I torsdags fick jag ett sms ifrån Gunilla som jobbar på Donner, som skriver att Jag o Freja har blivit utvalda till att få en go slant till våran resa vi vill göra till moldavien :) ojojoj va glad jag blev!! :)
De va nämligen så att donner fick pengar över ifrån stipendier som dom valde att dela ut till elever med ideer, som tex, att kanske resa, eller nån annan ide. Så jag o freja skrev en ansökan o skickade in till donner, och nu så har vi blivit utvalda till att få en slant o de kändes så skoj :) vi vill nämligen åka till modavien i vår, och ha våran praktik där, på ett härbärge för gatubarn, och nu kändes de faktiskt som om vi kom ett steg närmare till resan :)


YEEEES 2


Sissa blev utvald till Gotlands Lucia :) ååh så jag hoppats på henne!!
Hon kommer bli så kanonfin som lucia, den lilla tjejen kan lysa upp som en sol :)
Hon är full utav energi, o galenskaper, hon sprider glädje runt sig helt enkelt :) så glad för hennes skull :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0