Tid?!

vart tar all tid vägen??
tid är ju de enda vi har?!


finns så mycket jag velat göra nu i sommar, men de är inte mycket jag har hunnit pricka av på min lista naj...
tiden bara springer iväg, nu är vi snart inne i augusti redan!!
ojojoj vad tiden går, jag hinner knappt med...

finns så många jag knappt hunnit träffa nu på lovet, de känns jo lite skamligt att de aldirg blir av.
så ett dundergalaj borde ordnas inom kort tycker jag, så man kan få partaja och umgås lite med alla nära och kära!
har knappt hunnit träffa min kärlek, vi jobbar om oss hela tiden men dom få stunderna tillsammans blir allt mer underbara ♥








"ta er tid, eran tid är värdefull, och den skall uppskattas "





// Friitchjjuf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0