ÄNTLIGEN!!



Äntligen har vi fått tillbaka datorn hos mamma, och såå skönt det är, har känt mig lite frånvarande här på bloggen, det var allt för länge sen jag skrev här :( , dock är det tiden som har påverkat också, har varit så himla mycket nu, alla sista uppgifter i skolan innan lovet, mycket med avslutet på praktiken, och jag o freja som haft vårat projekt arbete... så jag har haft många bollar i luften, jag ser verkligen fram emot att få lite lov nu :)

Det har hänt massor sen sist jag skrev :) så jag har mycket att uppdatera!! :) men det får bli en annan dag, för just nu springer klockan iväg och det är jo faktiskt julavslutning imorgon i skolan :) mitt sista jullov väntar, oj va det känns konstigt att tänka att det är sista, därför skall den bli extra fin o bra :)

Jag tittar införbi bloggen imorgon o skriver lite mer :)


KRAAAM // /Friiitchiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0